• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Deklaration och skatteåterbäring 2023

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

123turgumma

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
25 Februari 2014
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
45
Poäng
157
Har du betalt själv ? Eller genom utmätning ? För du skrev i första inlägget att du inte betalt av något nämligen !
Det jag menade i första inlägget är att jag inte betalt bort någon skuld så summan borde vara samma som föregående år. Har alltså bara betalt varje månad.
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
386
Mottagna reaktioner
227
Poäng
407
Fick min inatt men vad jag kan se så har vissa inkasso bolag inte skickat in några uppgifter..
 

Skuldsatt_

Medlem
Poäng: 27
Blev medlem
10 December 2021
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Jag har löneutmätning och jämkade första gången någonsin förra året. Ska dock betala 2700 ungefär. Vilket jag konstigt nog är rätt nöjd med med tanke på att jag aldrig jämkat tidigare. Måste allt betalas in eller räcker det med att hamna under 2000?
 

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
349
Mottagna reaktioner
140
Poäng
327
Jag fick mitt Skattebesked nu och förstår ingenting. Jämkade och skrev att jag skulle ha 60K i underskott baserat på en lön på 650K. Landade på 105.000K i underskott och får !!betala!!! 3K??
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Fick min inatt men vad jag kan se så har vissa inkasso bolag inte skickat in några uppgifter..
Sambon får tillbaka 18k ! Men väldigt många inkasso bolag har inte rapporterat , tex Svea och alektrum ! Tror det saknas minst 30k i räntor från dom ! Får skicka in det själv
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp